Donate and be a part of it

NL: Wij geloven dat Gambianen het beste weten waarmee Gambianen geholpen zijn. Vandaar dat onze stichting een inkomen doneert aan de vrouw die uit eigen ervaring weet hoe iemand met een beperking zichzelf en zijn/ haar familie het best kan helpen. Aan de vrouw die dit tot nu toe altijd al onbetaald deed naast het werken in haar kioskje.
Jij kunt hier onderdeel van zijn door jouw maandelijke bijdrage aan haar inkomen. Want Adama is naast verkoopster, een sociaal werker voor iedereen in nood, maar voornamelijk voor mensen met beperkingen.
Adama zelf zal zorgen voor wekelijkse updates (met foto's, filmpjes en audioberichten) over haar inspanningen. Deze worden met je gedeeld in onze stichting / donateurs- (whatsapp) groep en op deze website. Wanneer je een donatie doet, voeg dan je mobiele nummer toe en we voegen jou toe aan de Whatsapp groep

EN: We believe that Gambian people know best how to help other Gambian people. Because the Gambian ms. Adama Jallow knows from her own experience what has helped her as a differently abled person, she's always been helping others. You can be part of her necessary work by providing her with an income for her and for the differently abled and their families.

For our sponsors/ donors, she'll leave weekly updates (pictures, clips, audio messages) in our foundation/donation - Whatsapp group. Make a donation, make sure to add your mobile phonenumber and we'll add you to the group.